منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

نوروز

داره یه بار دیگه عید میشه سال عوض میشه و من و زی زی تنها عید میکنیم

عید همه مبارک

گزارش

با سلام  ناریا هستم هماکنون گزارش منو از پنجره اتاق بالایی  میخونید. بچه های همسایه اتیش کردن تو حیاط دارن بازی میکنن. یه تخس بچه بی ادب هم به دیوار خونه ما نارنجک و موشک پرتاب کرد که من از ترس اومدم طبقه بالا تازه خونه با اونا دیوار به دیوار نیستا فقط دیوار حیاط که فاصله اش از من زیاده  با اونا مشترکه همچین که من جرات نمیکنم برم از توی حیاط دمپاییامو که جا مونده بیارم میترسم یه چی بندازن لای درختا من از ترس سکته کنم.

تا پارسال این خونه که خیلیم قدیمیه خالی بود اما انگار امسال واسه چهارشنبه سوری همه اومدن اینجا که دار و درخت داره شیطونه میگه زنگ بزنم پلیسه بیاد .

اما نه من دوسشون دارم

زی زی دفتره کلی کار داره و مامان رفته  بوشهر کار داره.

من قهرم منم دلم اتیش میخاد . منم دوس دارم برم بازی . اما خجالت میکشم اخه اینا خیلی زیادن میترسم یه وقت 

هیییی من با همه اونایی که الان داره چهارشنبه سوری میکنن قهرم. با مامان قهرم با زی زی قهرم با همه قهرم

من رفتم یه جای خیلی مهم یه گزارش گرفتم که دوس دارم حتما شماها بخونید و ببینیدش چیکار کنم که نفهمید من کیم هویتم لو نره؟

من با خودمم قهرم میرم از روی اجاق گازمون بپرم

داداشم ظهر به حالت قهر رفت خونه نامزدش چون گفت شما باید براش خرید میکردید نه اینکه پول بدید

کاش منم باهاش میرفتم اخه منم قهرم

ادرس

نکنید تورو خدا نکنید . دیروز عصر از یه جا برمیگشتم دیدم یه خانم خیلی پیر با زنبیل کنار خیابون وایساده حسابی هم یخ کرده. وسط احمد اباد بود و نگه داشتن مساوی جریمه ولی بهرحال زدم کنار و رفتم بار و بندیل حاج خانمه رو بعلاوه خودش اوردم تو ماشین یخ کرده بود اساسی . طفلک اومده بود تقی اباد دکتر بعدش میخواست بره شهرک نوفل لوشاتو بعد یه شیر پاک خورده ای سوار خط 15 کرده بودش نکنید اینکارو توروخدا اگه ادرس بلد نیستید یا مثلا میخواید شوخی کنید نکنید اینکارو این طفلک با خط92 صاف میرفت جلوی در خونش . البت من رسوندمش اما به خدا داشت از خستگی و مریضی شهید میشد اخه چرا؟

این دفعه اول نیست چند وقت پیشا یه خونواده طفلک راه دور رو که میخواستن برن بیمارستان اشتباه فرستاده بودن وسط شهر تازه طرف با اعتماد به نفس کروکی یه بیمارستان دیگه رو واسشون کشیده بود و روی اسم بیمارستان نوشته بود دکتر شیخ . اخه چرا؟

بخصوص دوستانی که توی شهرهای مهمان پذیر هستید حرمت مهمون رو نگه دارید اگه میبینید کسی غریبه نوبت تاکسی یا خریدتونو بدید بهش تو مسافرت ادما بیشتر خسته و اذیت میشن . بهشون ادرس اشتباه ندید اگه مطمئن نیستید حتی یک درصد اصلا بهشون ادرس ندید کافیه زنگ بزنید از 118 بپرسید یا از یه عابر یا بهر حال بهتر از ادرس اشتباست.

من توی تهران به اون دراندشتی گم شدم یه استاد بزرگواری منو فرستاد نا کجااباد کلی گشتم تا برگشتم سرجای قبلی اونم توی هوای گرم کارمم داشت دیر میشد منم یه جوون غریب راه گم کرده عصبی اولین تهرونی که جلوی چشمم میمومد میخوردمش . خوب این خوب بود؟

بهرحال تو این ایام نوروز دو برابر به مهمونامون احترام بذاریم به خصوص اونایی که از شهرهای دیگه میان شهرمون .

این نصحیت نامه رو داشته باشین تا بعد

بعله منم کسی هستم واسه خودم دیگه بزرگ شدم میتونم خطابه بخونم بدخواههای مادرخونده ام رو از دم تیغ بگذرونم عروسمونو هدایت کنم با غربتی ها از اول دوست بشم . برم ببینم رفقام اهل کجان بهشون حال بدم ازشون تعریف کنم از این کارا دیگه

بچم

این زی زی تو گوشیم یه بازی اعتیاد اور نصب کرده که اسمش "پو" هست.

این کودک گرام متاسفانه خیلی شکمو و پر مدعاست طی دو روز گذشته من هی میدیدم گوشیم الارم میده اما سرم خیلی شلوغ بود و وقت نکردم چکش کنم

امروز دیدم این موجود بی نوا هم گشنه است هم انرژیش صفر شده هم به شدت کثیف و بیمار شده ولی خوب من با بی رحمی تمام ولش کردم و نگاهش میکنم.

خدا منو ببخشه.

هههههههه

از من به بلاگ اسکای و خود وبلاگم

از: من

به : وبلاگم و بلاگ اسکای

یه خبر رسیده اگه راست باشه هر چی دیدی از چشم خودت دیدی

شنیدم  نظرا رو قبول نمیکنی سادیسم داری؟ مریضی؟ تو این وانفسای بی مخاطبی مرض داری؟

مث بچه ادم دست از این اخلاقای زشتت بردار

ببینم عوض نشدی عوضت میکنما از من گفتن بود گزارش دوم برسه خودت باید با قاشق قبرتو بکنی!!! مفهوم؟