منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

1-2-3 شروع

امروز یک روز معمولی بود من اصلا بیرون نرفتم. واسه نهار لوبیا پلو اماده کردم و واسه تو راه زی زی الویه.

میدونین همیشه دوس داشتم یه وبلاگ داشته باشم اما شروع کردنش واسم خیلی سخته

من ناری هستم یک دختر خانم

در واقع از خوندن وبلاگهایی که زندگیهای متفاوتی رو روایت میکنند لذت میبرم اما خوب من زندگی پر پیچ و خمی نداشتم . البته الان شرایط زندگیم خاصه اما خوب نه اونقدر که کسی رو متعجب کنه.

روایت اول :         

امروز هیچ کار نکردم جزاینکه خبر خوبی دریافت کردم

توی ازمون مهمی قبول شدم که واقعا باید بابتش شونصد بار خدارو شکر کنم.

اعتراف:

من هر وبلاگی که میرم میگن اگه رمز میخوای باید وبلاگ داشته باشی خوب من رمز میخام دیگه.

دعا: خدایا سالم بره و برگرده

هیییییی سلام راستی

نظرات 1 + ارسال نظر
عروس آبان سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 21:44 http://man-va-eshgham.blogfa.com

اعترافت منو کشت!!!!
ینی تابلوئه یکی از اهدافت این بوده ها
وبلاگت مبارک...ایشاله توش فقط از خوشی بنویسی گلم...من گاهی اون وسطا مشکوک می شدم نکنه تو پسر باشی...اینم اعتراف من بود!!

بیا اینم عروس-
اگه چیز دیگه ای هم هست همین الان که من سرحالم اعتراف کن وگرنه میام خواهرشوهربازی درمیارما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد