منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

زبون کی الان؟

والا مامان من مادر شوهر سه تا عروسه . اما خوب اگه بگم هر دوسال شاید وقت کنه بهشون سربزنه دروغ نگفتم خوب اونا هم که یکیشون اصلا ایران نیست یکیشونم اون سر ایرانه اون یکی هم نامزده و خوب خیلی دور و کم همو میبینیم تلفن بازم نیستیم .

اما خوب هوای همو داریم مثلا هر چند وقت یه بار مطمئن میشیم که زنده ان.

اما خوب یه سوال ما که همو نمیبینیم و اینا حرفم که زیاد رد و بدل نمیشه الان من چطوری بگم زبون مادر شوهر؟ خودمم ندارم نه شوهر نه مادرشو

اما این عکس زبون مادرشوهر خونه ماس خدا این عروس ابانو ببخشه که دختره پر دردسر منو وسوسه میکنه به خدا 


نظرات 4 + ارسال نظر
سیمرغ چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 14:03 http://mostakhdem.blogfa.com/

خدا ایشالا بهت یه شوهر خوب، به همراه یک مادر شوهر خوب بده که یه زبون خوبِ خوب داشته باشه

حالا شوهره رو بده بقیه اش رو نداد هم نداد

زبله سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:46 http://lee-aad.blogfa.com

چه زبونی

مادر شوهر عروسم
طفلک من

تکتم ( دکتر آشپز) سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 11:20

این زبون مادرشوهر کجا بوده؟ این زبون..... استغفرالله!

مادرشوهر با پنبه سر میبره . همچی که خودتم نفهمی فقط یهو ببینی کله ات افتاده جلو پات!

الای اینو بیارم بذارم تو وبت ؟ ها؟ ها؟ مادرشوهر دکتر . ای ننه مهندس کجایی؟

عروس آبان سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 09:41 http://man-va-eshgham.blogfa.com

بابا لای جنگل عکس گرفتی ما زبون مادرشوهرتو به زور دیدیم!اما معلومه از این چند شعبه هاس ها!!خخخخخ

اتفاقا یه ور خونه شده جنگل من و این ابجی تنبله هم فقط بلدیم گلدون بخریم . باغبون اوردم درختا رو خوب درنیاورد . واسه همین ترسیدم گلدونا رو بدم دستش میترسم خراب شن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد