منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

عقب افتادم

باز من یه کار واجب سخت باید بنویسم بند کردم به این وبلاگ .

به قرعان یه کار مصاحبه دادن بهم که طرفم غورباغه است حرف نمیزنه که وق وق میکنه. اصلا نمیفهمم چی میگه نصف مدت داره دماغشو میکشه بالا نصفشم اینقد تو دماغی حرف زد که اصلا نفهمیدم چی گفت پلیرو کرده بود تو دهنش انگار.

حالا خوبه من سوالای واضح پرسیدم.همش میگه اووووم اااا ایییی وسط حرفاش هر چند کلمه از من بدتر مکث میکنه

طرف یه مقام گنده است اونوقت تمام مدت سرگرم خاروندن چونه و دماغو و گوش و گل و گردنش بود حالم ازش بهم خورد اینقد صدا و ادبیاتش بد بود که فک کنم اگه دفعه بعدی سردبیر زانو بزنه التماسم کنه نرم پیشش.

تو یه ازمون استخدام دولتی پذیرفته نشدم. ناراحتم البته نه اینقد

من کار دولتی رو دوس ندارم اما دوس داشتم قبول بشم بعد نرم حداقل .

نمیدونم مطمئنم عالی جواب دادم مطمئنم

مدرکم و معدلمم خوبه اما چرا؟ مهم نیست

در هر حال دعا کنین من اینکارو به سرانجام برسونم

نظرات 3 + ارسال نظر
عروس آبان سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 09:45 http://man-va-eshgham.blogfa.com

ایش حالمون رو سر صبی به هم زدی با این مقام کله گنده چرک و میکروبتون!
نباید انتظار قبولی تو آزمون استخ.دامی رو داشته باشی اونا معمولا برگزیدهاشون معلومه

اتفاقا امروز فرستادم عکساشو گرفتن تو همش داره خودشو میخارونه باید یه اسپری حشره کش واسش بخرم فک کنم شپش داره

جقلــــــــــــه دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 23:37 http://shabina4.blogfa.com/

ایشالا درست میشه آجی وووویییییییییییی چ شکلکای باحالی
منم امتحان دادم خدا کنه قببول بشم

تو باس بیای بامن مصاحبه کنی باااووو هیجامم نمیخارونم

عزیزم چغدم حرص خوردی

شکلکات تو حلقه مانی و گل نسا

حرص هاها جغله اگه بدونی امروز با چه کیس مهمی صحبت کردم
اصلا نمیدونم چطوری بنویسم که کسی نفهمه منظورم کیه
خیر سرم خبرنگارم

شایان دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 23:33 http://shabina4.blogfa.com/

مهسا میگه ثبت نمیشه

مهسا موج نده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد