منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

کوفته تبریزی

امروز سر راه رفتم یه رستوران سنتی و واسه جفتمون کوفته تبریزی گرفتم . البته من اولین باره که میخورم ولی زی زی خیلی خورده همشم میگفت خوشمزه است.

هنوز زی زی از سرکار برنگشته ولی این مزه اش وحشتناکه مثل یه تیگه خمیر وسط ابگوشته . نه اصلا چی میگم مثل یه توپ نخود و برنجه اصلا دوسش ندارم و گشنمه .

واسه خودم کته گذاشتم و با عصبانیت به این کوفته مزخرف نیگا میکنم تا زی زی بیاد حالشو بگیرم .

دیروزا مرغ خوردیم بعد به جناغش رسیدیم شرط بستیم. طفلی داشت یه فایل طراحی میکرد گوشیشو برداشتم و بدو بدو اورم پیشش گفتم یه مشتری مهمه بعد همین که خواست بگیرش انداختم زمین گوشیشو بعد تند تند برداشتم گفتم بگیر بگیر

بعد که گرفت یه شام باخت به همین راحتی.

حالا اومد برم شاممو بگیرم

نظرات 5 + ارسال نظر
تکتم ( دکتر آشپز) چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 18:27

حالا که مشهدی هستی دوتا آپشن برای شام معرفی کنم بهت :
1- الیو گاردن - ملک آباد 13. سالاد مرغش بسیار عالی و رژیمی
2- چیلی چیز تو آب و برق یه کوچه بغل پل- خییییییییییییییییلی خوشمزه و غیر رژیمی. بهترین همبرگر مشهد

الیو رو رفتم اما خوب من اصلا رستورانی نیستم. یه راز بگم؟ یه بار رفتم یه رستوران خیلی باکلاس ها از اون با کلاسا اسمشو بگم عایا؟ الهی بمیرن همشون. لبه بشقابش یه چیزی بود که نمیدونم چرا اونجا بود فک کنم اشپز عطسه کرده بود یا گارسون. هنوز یادم میاد حالم بهم میخوره.
الان گاهی میرم پیش کریم اقا اینا و یا احسان ولی خیلی خیلی کم اصلا بدم میاد از رستوران

تکتم ( دکتر آشپز) چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 17:03

تو وب من دستور کوفته رو ببین. توضیح دادم که ورژن از کوفته تبریزیه. خیلی هم خوشمزه است سرخ هم نمیشه

اره اومدم دیدم دکتر جون من خیلی وقته خوانندتم از وقتی که تازه اومده بودیا.
بعدم ما کلا دست پخت شمارو قبوال داریم همچین ها

عروس آبان چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 12:12 http://man-va-eshgham.blogfa.com

نه سرخ نمی کنن تو آبگوشت می پزنش اما بازم بستکی به خیلی چیزا داره مزه اش

من که اصلا دوسش نداشتم انداختمش بیرون .
توش زیره داشت من زیره پخته دوس ندارم

زبله سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:42 http://lee-aad.blogfa.com

عجب کلاهی سرش گذاشتی

هههه حقشه
اخه اونم کم منو نمیچلونه خواهر نیست که مادر فولاد زره است وقتایی که یه چیزو میبازم بدبختم میکنه

عروس آبان سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 14:56 http://man-va-eshgham.blogfa.com

بد جنس!
شام نوش جوون
کوفته تبریزی خوشمزه اس بستگی داره از کجا بخری!!

نمیدونم مگه سرخش نمیکنن؟ این اب پز بود اصلا بدم اومد.
مثلا از این غذا سنتی فروشیای معروف بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد