منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

عید

رفتم بیرون چندتا کار انجام دادم و برگشتم.

میشه بپرسم چرا اینقد خیابونا شلوغه؟ دقیقا چه خبره؟

بابا شماها دارید چی میخرید؟ من که اصلا خرید نرفتم . یعنی خوب اصلا دم عید خرید نمیکنم. فقط خدا کنه به زودی وقت پیدا کنم یا بتونم یکیو پیدا کنم بیاد یه سر و روی خونه رو بتکونه خودم حوصله ندارم . خداییش وقتم ندارم

روم نمیشه بنویسم که من در برابر بعضیا حس میکنم هیچ هنری ندارم الان شمع واسه چی میسازید همتون؟ یا من ادرس وبلاگا رو اشتباه میام فک کنم وبلاگ خانومای خونه دار به نحوی منو جذب میکنن. زندگی تو خونه هاتون جریان داره ها

خوب من خداییش واسه عید یه کار گنده تحقیقاتی برداشتم که تا الان با کلی ادم مصاحبه کردم امیدوارم به عید برسه مطلب خوبی جمع کردم طرفدارم داره

واسه عید لباس نخریدم. اخه ما خیلی عید دیدنی نمیریم و وقتی هم میان خیلی کوتاه در حد چند دقیقه چون امسال عید مامان یه فاز جدیدو کلید میزنه احتمالا بیشتر شرکت باشیم.

چرا حس عید ندارم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
زبله سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 19:43 http://lee-aad.blogfa.com

والا عین مور و ملخ یکی میاد یکی میره

ای گفتی انگار اومدن مهمونی همه باهم پرسرو صدا
چه خبره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد