منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

مامان منطقی

چه خوبه مامان جماعت منطقی باشه.

من کوتاه اومدم بهم حال داد اساسی

دارم میرم سر معامله دعا کنین بگیره

مامان یه بخشی شو قبول کرده

فقط چون قبول کردم اشتباه کرده بودم. الان مطمئنم ذوق ناک نشسته داره چایی میخوره . گفتم خودت بیا صحبت کن قبول نکرد. فک کنم میخاد بدونم که میتونم. خوشحالم که اینقد بهم میدون میده . این معامله بزرگی واسه همه خونواده محسوب میشه و من فقط زی زی رو به عنوان مشاور و ناظر میبرم . الان که فک میکنم میبینم باید واقعا یقه خدارو بچسبم ماچش کنم که بهم شرایط ویژه داده دارم تیپ معامله میزنم حیف که نمیشه یه لشگر بادیگارد دنبالم بندازم با یه کیف سامسونت پر پول اخه یه بخشی از پول از طریق یه معامله جانبی تامین میشه و اجناس اون معامله هم توی کیف سامسونت جا نمیشه

ههههههههههههههههههههه خل و چلم دیگه

نظرات 2 + ارسال نظر
عروس آبان پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 23:19 http://man-va-eshgham.blogfa.com

دیگه کسی با سامسونت پول جا به جا نمی کنه.الان پولو اینترنتی جابجا می کنن عزیزم:*خیلی فانتزیت ناز بود!
پس شوما خعلی پولدارین!خدا زیاد کنه براتون

ما پول داریم اما نه خیلی . ولی من یه ایده بزرگ دارم واسه یه مرکز چند منظوره تولیدی که خیلی دوست دارم یه روز به منصه ظهور برسونمش. کلی هم واسش برنامه ریزی کردم.
البت از این ژستای گانکستری خوشم میاد. هههههه
مامان من عاشق واحدای تولیدیه اگه ولش کنن همش دلش میخاد تو این جور جاها بره بازدید .

mehdi پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 17:24 http://jok2jok2014.blogsky.com

یه سری هم به من بزن مرسی.

بله چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد