منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

ادرس

نکنید تورو خدا نکنید . دیروز عصر از یه جا برمیگشتم دیدم یه خانم خیلی پیر با زنبیل کنار خیابون وایساده حسابی هم یخ کرده. وسط احمد اباد بود و نگه داشتن مساوی جریمه ولی بهرحال زدم کنار و رفتم بار و بندیل حاج خانمه رو بعلاوه خودش اوردم تو ماشین یخ کرده بود اساسی . طفلک اومده بود تقی اباد دکتر بعدش میخواست بره شهرک نوفل لوشاتو بعد یه شیر پاک خورده ای سوار خط 15 کرده بودش نکنید اینکارو توروخدا اگه ادرس بلد نیستید یا مثلا میخواید شوخی کنید نکنید اینکارو این طفلک با خط92 صاف میرفت جلوی در خونش . البت من رسوندمش اما به خدا داشت از خستگی و مریضی شهید میشد اخه چرا؟

این دفعه اول نیست چند وقت پیشا یه خونواده طفلک راه دور رو که میخواستن برن بیمارستان اشتباه فرستاده بودن وسط شهر تازه طرف با اعتماد به نفس کروکی یه بیمارستان دیگه رو واسشون کشیده بود و روی اسم بیمارستان نوشته بود دکتر شیخ . اخه چرا؟

بخصوص دوستانی که توی شهرهای مهمان پذیر هستید حرمت مهمون رو نگه دارید اگه میبینید کسی غریبه نوبت تاکسی یا خریدتونو بدید بهش تو مسافرت ادما بیشتر خسته و اذیت میشن . بهشون ادرس اشتباه ندید اگه مطمئن نیستید حتی یک درصد اصلا بهشون ادرس ندید کافیه زنگ بزنید از 118 بپرسید یا از یه عابر یا بهر حال بهتر از ادرس اشتباست.

من توی تهران به اون دراندشتی گم شدم یه استاد بزرگواری منو فرستاد نا کجااباد کلی گشتم تا برگشتم سرجای قبلی اونم توی هوای گرم کارمم داشت دیر میشد منم یه جوون غریب راه گم کرده عصبی اولین تهرونی که جلوی چشمم میمومد میخوردمش . خوب این خوب بود؟

بهرحال تو این ایام نوروز دو برابر به مهمونامون احترام بذاریم به خصوص اونایی که از شهرهای دیگه میان شهرمون .

این نصحیت نامه رو داشته باشین تا بعد

بعله منم کسی هستم واسه خودم دیگه بزرگ شدم میتونم خطابه بخونم بدخواههای مادرخونده ام رو از دم تیغ بگذرونم عروسمونو هدایت کنم با غربتی ها از اول دوست بشم . برم ببینم رفقام اهل کجان بهشون حال بدم ازشون تعریف کنم از این کارا دیگه

نظرات 5 + ارسال نظر
مریمی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 19:37 http://delake-jooje.blogfa.com

ای ول به تووووووووووو

ای ول به من

تکتم (دکتر آشپز) سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 12:24 http://drashpaz.persianblog.ir

دزدی نه جونم ! الاف شدن یه نصفه روز بابت یه آدم نیمه مجنون که فرزندانش اونقدر ازش غافل شدن که بزنه به خیابون و بعد گم بشه!

حالا مامان جوون من کلی گفتم سحت نگیر
البت منم تنم میخاره واسه این سوژه های گم شده

mahyar63 سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 11:44

کاش آدم همیشه آدرس 1جایی روگم کنه خسته میشه درمونده میشه ولی دست آخرراهشوپیدامیکنه.حالامن چیکارکنم که توزندگی گم شدم هرراهی روهم میرم بن بسته سخترازاون تنهایی وبی وفایی کسی که همه چیزه ونیست بی معرفت ولی زخم هایی که زده هست.

ای عاشق دل خسته بیا که خوب جایی اومدی . من یه ویروس ضد وابستگی تو وجودم دارم که با هرکی نشست و برخواست میکنم بعد یه مدت اونم دچار میشه.
یعنی ها من فک کنم تو نوزادیم دنبال کسی گریه نکردم.
بیا جوون حالا اولشی بذار یکم بگذره تازه میبینی ا این غصه های من که چیزی نبود.
به قول مرحوم پدرم الان روزای خوشمونه

تکتم (دکتر آشپز) دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:33 http://drashpaz.persianblog.ir

البته خدا به جونت رحم کرده. یه بار بابای من از این دلرحمی های تو به خرج داده یکی رو میدون سعدآباد سوار کرده ببره تا راهنمایی. پیرزنه راهنمایی جزع فزع کرده که بلد نیستم و پول ندارم و غیره , بابا میبردش سه راه فلسطین. باز گریه که عروسم بیرونم کرده و .... بابا میگه کجا میخوای بری ؟ میگه من هیچکس رو ندارم و باز گریه و.... خلاصه آخرش معلوم میشه پیرزنه اختلال حواس داره و کلا دروغ میگه و بابا سرکاره و خودشاز خونه زده بیرون. تا شب بابا علافش میشه !!!
من از اون موقع ترسیدم و در هیچ شرایطی کسی رو که نمیشناسم سوار ماشینم نمی کنم

مامان هوا سرد بارون یه پیرزن خم یعنی یو شده بود . اگه منو میدزدید هم سوارش میکردم.
بابا کسی منو با این بابا قارقار نمیدزده مامان جووووون

سیمرغ دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 10:16 http://mostakhdem.blogfa.com/

دم شما گرم

من اینقدر از این آدرس پرسی زخم خوردم که دیگه با یه بار دوبار پرسیدن اعتماد نمی کنم. از هزار نفر می پرسم تا خیالم راحت بشه. از مغازه دارها و آدمهایی با قیافه موجه می پرسم. از زنها که هرگز چون تجربه نشون داده چه راهنماهای فاجعه ای هستیم
اما همیشه اینترنت به کمکم اومده، معمولاً قبل از اینکه بخوام برم جایی، یه سرچی می کنم درموردش.
مثلاً عید اگه خدا بخواد میخوام برم امامزاده سیدنصرالدین تهران، ولی هنوز نتونستم پیدا کنم که کدوم ایستگاه مترو باید پیاده شم
تو نمی دونی؟

والا شما تهرونیا سرانه امامزاده دارین انگار.
به ازای هر 100هزار نفر یک امامزاده
ما یه امام رضا داریم دیگه ادرسی بلد نیستم
مترومونم یه خط بیشتر نداره خیال تخت سوار میشم همونجام ادرس میگیریم والا
دم شوما گرم که حداقل قبلش یه ادرسی میپرسید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد