منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

گزارش

با سلام  ناریا هستم هماکنون گزارش منو از پنجره اتاق بالایی  میخونید. بچه های همسایه اتیش کردن تو حیاط دارن بازی میکنن. یه تخس بچه بی ادب هم به دیوار خونه ما نارنجک و موشک پرتاب کرد که من از ترس اومدم طبقه بالا تازه خونه با اونا دیوار به دیوار نیستا فقط دیوار حیاط که فاصله اش از من زیاده  با اونا مشترکه همچین که من جرات نمیکنم برم از توی حیاط دمپاییامو که جا مونده بیارم میترسم یه چی بندازن لای درختا من از ترس سکته کنم.

تا پارسال این خونه که خیلیم قدیمیه خالی بود اما انگار امسال واسه چهارشنبه سوری همه اومدن اینجا که دار و درخت داره شیطونه میگه زنگ بزنم پلیسه بیاد .

اما نه من دوسشون دارم

زی زی دفتره کلی کار داره و مامان رفته  بوشهر کار داره.

من قهرم منم دلم اتیش میخاد . منم دوس دارم برم بازی . اما خجالت میکشم اخه اینا خیلی زیادن میترسم یه وقت 

هیییی من با همه اونایی که الان داره چهارشنبه سوری میکنن قهرم. با مامان قهرم با زی زی قهرم با همه قهرم

من رفتم یه جای خیلی مهم یه گزارش گرفتم که دوس دارم حتما شماها بخونید و ببینیدش چیکار کنم که نفهمید من کیم هویتم لو نره؟

من با خودمم قهرم میرم از روی اجاق گازمون بپرم

داداشم ظهر به حالت قهر رفت خونه نامزدش چون گفت شما باید براش خرید میکردید نه اینکه پول بدید

کاش منم باهاش میرفتم اخه منم قهرم

نظرات 6 + ارسال نظر
dr SEP چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 23:26 http://www.pezeshkejavan.blogfa.com

سلام. من هم سال نو سر تاسر بمب و ترقه براتون آرزو میکنم.
من لیکتون کردم.
سال نو خیلی خیلی خیلی مبارک!

سال نوی همه مبارک
حتی دکترای امپول به دست

عروس آبان چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 22:18 http://man-va-eshgham.blogfa.com

دوست عزیزم برات سالی پر از خیر و برکت آرزو میکنم و امیدوارم که امسال سال براورده شدن ارزوهاتون باشه و درکنار خانوادت سال پربرکتی داشته باشی[بوسه]امیدوارم به زودی سوژه های شمع سازی و آشپزیت که نتیجه ازدواجت هست رو بزاری ما بخندیم
بدون شوخی امیدوارم به همه ارزوهات برسی گلم
می بینم که داری تو دلت هروز اعتراف می کنی حیف که دیر منو گرفتین واسه دادشت!

اره به خدا دیگه داشتیم از دست داداشم ذله میشدیم . من که حاضر بودم بدمش نمکی ببرش حیف مامانم نمیذاشت.
امسال سیزده بدر میرم دوتا درختو بهم گره میزنم سال دیگه هم خیالت راحت شمع چیه؟ مشعل میسازم.
ایشالله سال دیگه عروس گلم شاد و خرم باشی تازه یه نویسنده جدیدم واسه مادرشوهرت باز کرده باشی از بس که به تفاهم رسیده باشید.
دعا میکنم خدا بهت صبر محبت و عزت زیاد بده و به اطرافیانت هم شناخت و عطوفت و انصاف .
ایشالله که عروسم همیشه خوشبخت باشی

تکتم (دکتر آشپز) چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 10:34 http://drashpaz.persianblog.ir

ترسو خانم جلوی پای آوین ترقه کبریتی مینداختیم , وامیستاد نگاش میکرد تا بترکه بعد هورا میکرد و دست میزد

چه ابجی کوچیکه شجاعی
من ار ترکیدن بادکنک هم میترسم
ترقه که سرجای خودش
تو خیابون دانشگاه میرفتم چندتا پسربچه ترقه مینداختن و میومدن جلو همه از ترس فرار میکردن . من از دور اشاره کردم حامله ام دستمم گذاشتم رو شکمم بعدم گفتم خواهش میکنم من خیلی میترسم.

تکتم (دکتر آشپز) چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 10:33 http://drashpaz.persianblog.ir

خوب با ما میومدی طرقبه دخملم. جمع 100% خانوادگی بود و بشدت خوش گذشت!!!

اه مامان جوون خیر سرم میخام ناشناس بمونم اگه گذاشتی حالا

ستاره کویر سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 21:49 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

ها بابا فهمیدم به خدا
بابا خدا بیا ببین این چی میگه من نمیفهمم

محمد سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 21:00

سلام
چکار کنم زندگی خرج داره

زندگی خرج داره بله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد