منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

خوب باشم

باید سعی کنم خوب باشم. حالم خوب باشه از همه چیز لذت ببرم .

من خوشبختم مثلا

یه لیست از چیزایی که دارم

مامانم

زی زی

و دیگه؟

و یه لیست از چیزایی که به خاطرشون ناراحتم

ارامش اطمینان تنهایی

ریو قهر بدی کرد با ما

به توتی مطمئن نیستم

خرابکاریام تمومی نداره

کارمو مجبور شدم ول کنم

نمیتونم تمرکز کنم

چرا؟

من روی چیزای بد فوکوس کردم

نمیتونم خود واقعیمو ببینم

من یه دختر قوی و با هوشم

یا یه دختر خنگ که همش سوتی میده؟

دیگران منو چه جوری میبینن؟ هنوز اعتبار دارم؟

ما کجای کارمون اشتباست؟

نظرات 3 + ارسال نظر
خواننده ی خاموش پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 12:48

سلام تاحالاخاموش بودم امااامروزروشن شدم امیدوارم خوب باشی کجایییییییییییییییییی

متاسفم که خیلی دیر نظرتتو تایید میکنم
سلام ممنون که اومدی

عروس آبان یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 10:01 http://man-va-eshgham.blogfa.com

نیستی؟کجایی؟!!

ای ای با تو کار دارم اگه طلاقت ندادم

عروس آبان سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 22:26 http://man-va-eshgham.blogfa.com

چرا کارتو ول کردی؟ینی الان بی کاری یا یه کار دیگه می کنی؟
خب دختر خوب بشین رو چیزایی که داری فکر کن مطمئنا خیلی بیشتر از این لیستیه که نوشتی.انرژی مثبت بده به اطرافت

بابا من مریض بودم مریض

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد