منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

شوهر شوهره شوهر

اقا یه دختری رو داریم شوهر میدیم الان اون یکی هم تو راه شوهر دادانه

من؟

زی زی؟

نه

مامان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نه به خدا

نمیگم کی هستن

ولی دوتا دختر خانومن که واقعا خوشحالم از ازدواجشون

خودشونم ذوق زده اند

شاید این طلسم اجی تونم شکست

یکی ام پیدا شد منو

برد

امروز رفتم رو وزنه دیدم به به 2 کیلو اضافه وزن چرا؟

الان میگم

من 1.69 قد دارم و وزنم معمولا از 58 الی 62 در نوسانه  اما امروز دیدم که شدم 64

راستش عمه خانوم اومده خونه ما و چند وقتیه ساکن شده از ساعت 6 صبح که اماده باش میده تا شب که برمیگردیم خونه تقریبا 3 الی 4 نوع غذای متفاوت میل میکنیم

که البته در این میان به شدت منو از توپ بازی منع میکنن

من والیبالیستم

بر حال فعلا اجی تون داره چاقالو بادوم میشه

عروسی ها رو توی خونه خودمون میگیریم و قراره دو سه نوع غذا بدیم و سالادهاش رو من و زی زی می درستیم

خوشحالم

امروز جلسه مهمی دارم

واسم دعا کنین یه ملک خریدم نصف پولش قرار بود از یه جا جور شه نشد

یه جنسی هم دارم معامله میکنم خوب دربیاد

ممنون

منم دعا میکنم کشورای اسیای میانه در رابطه با صادرات ایران تجدید نظر کنن

والا


نظرات 3 + ارسال نظر
Amir Senator شنبه 3 خرداد 1393 ساعت 22:16 http://pixelboy.blogsky.com

سلام مطالب خوبی داری به وب منم یه سر بزن ممنون تبادل لینک کنیم

dr SEP جمعه 2 خرداد 1393 ساعت 19:57 http://www.pezeshkejavan.blogfa.com

ترازو خرابه

پسر دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 18:27 http://dosti93.blogfa.com

نوشتنم بهانه است
پیامم بهانه است
برای
یافتن حوایکه در پی آدم است

ها؟
دقیقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد