منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

روستا

میدونین من فاصله زیادی با روستا ندارم

اجداد من با فاصله یک نسل همه روستایی بودن مثلا مادرم توی یه روستا نزدیک تهران زندگی کرده و پدرم به خاطر پدرش که تحت تعقیب بوده زمان شاه توی یه روستا زندگی میکردن من هنوز اون ژن روستایی رو دارم کافیه هواش بخوره بهم دیوانه میشم.

عاشق اینم که اگه شوهر خوب نیومد من گنج رو پیدا کنه و خوشبختم کنه خودم برم توی یه روستای خوشگل مشگل یه ویلای پیش اخته هم به غربتی جون سفارش بدم یه بز و یه اسب و چندتا مرغ و یکم بذر و نشا سبزیجات بردارم و برم اونجا خوش وخرم زندگی کنم

نون بپزم گندم بکارم سیب زمینی بادمجون گوجه

اصلا یه روزگاری ها


نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 17:44 http://harfedeleashegha

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم دعوت منو برای بازدید از دهکده کوچیک آریا قبول کنید
www.google-fox.com یه جمع خودمونی..
ی جورایی شبیه فیسبوک ایرانیه البته ی محیط سالم و آموزنده س

بنفشه جمعه 13 تیر 1393 ساعت 21:27

یه اسمی هم از ما میبردی این وسط!!

الان مختصاتت رو بگو دقیقا کجاشی؟

مراد شنبه 7 تیر 1393 ساعت 23:47 http://35salkatab.blogsky.com/

دوستان سلام
بنده یک کتابخانه شخصی دارم که میخواهم این کتابخانه شخصی را بفروشم . این کتابخانه مجموعا 500 کتاب بیشتر ندارد که بخاطر احتیاج به پول می خواهم بفروشم ... لطفا شما دوستان اگر کسی یا دوستی یا اقوام و آشنایی دارید که اهل کتاب و مطالعه هست و در ضمن وضع مالی مناسبی دارد لطفا این آدرس را به ایشان بدهید

http://35salkatab.blogsky.com/

امیدوارم که خدا هم گره از مشکلات شما باز کند ... انشاالله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد