منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

من من

عجب فکر نمیکردم جدی جدی اینقد ناراحت شده باشید از اینکه گفتم نوه یه ادم خاص هستم.

من پدربزرگ معروفی دارم یه اقازاده ام؟ اره هستم بابای من مرد بزرگی بوده پسر یه مرد بزرگتر. مردی که سالها واسه اهدافش جنگیده و مقاومت کرده کاری ندارم که چقدر مطابق میل بقیه بوده فقط میدونم که نیتش پاک بوده پدر من سالها همراه خانوادش توی روستاهای دور افتاده تبعید بوده حتی اقای ما یعنی پدربزرگم بیماری سختی گرفته بوده بارها شکنجه های وحشتناک شده پدرم از کودکی بیماری خیلی سختی گرفته درحالی که خیلی از روحانیون میتونن با شهریه حداقلیشون یه زندگی ساده و معمولی داشته باشن اما اقا اصلا از این رفتارها نداشت خوب اگه بهش احترام میذارن که تقصیر من و بقیه نیست. چیکار کنم یه جا فامیلمو میگم فوری میگن با فلانی نسبت داری یا اونایی که منو میشناسن زیادی بهم احترام میذارن شایدم به طمع چیزی باشه اما خوب من سالها کار کردم از سنی که همه مشغول تفریح بودن دخترها خوش میگذروندن من مثل یه کارگر ساده کارکردم من 16 سالم بود که پدرم مریض شد اون موقع لازم بود یکی مشئولیت قبول کنه که من اینکار رو کردم . خداییش دروغ چرا بعضی جاها از امتیاز استفاده کردم ولی خوب زحمت هم کشیدم.

من حق شماها رو نخوردم یعنی سعیکردم نخورم .

اما اگه به کسی بدهکارم مشکلی نیست چشم جبران میکنم فقط راهشو پیدا کنم.

خدایی یه جاایی گنجشک رنگ کردم جای قنار ولی فروش نرفته لامصب انگار به خورد من نمیره.

میشه واسم دعا کنین؟

من خیلی نگرانم



نظرات 1 + ارسال نظر
بنفشه سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 08:53

چی بگم من الان! حالا مگه معروف بودن بده!

اون بیرون ادم نمیتونه این حرفا رو بزه اینجا میگم که اینم به عقدههام اضافه نشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد