منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

حس یه بچه رو دارم که خواست قدش بلندتر باشه تا به گنجه شکلات برسه ولی وقتی قد بلند شد شکلات یادش رفته بود.

رفت دنبال یه عالمه مشغولیت دیگه.

من نمیتونم توی وبلاگ تکتم جون پیغام بذارم فک کنم یه کدی داه به وبلاگش که دیگه نظرات منو نگیره یکی بره چک کنه ببینه فقط نظرات من نمیره یا مال هیچ کس دیگه هم نمیره  میره چون که وبلاگش نظر داره بعله فقط همون با من لج کرده شایدم کار اوین باشه اوین کوچولوی اتیش پاره

دروغ چرا؟

من اینجا رو وقتی نوشتم که میخواستم چندتا وبلاگو بخونم ولی رمز ندادن گفتن تا وبلاگ نسازی رمز نمیدیم ولی حالا دیگه رمز نمیخوام فقط دارم حرف میزنم


نظرات 4 + ارسال نظر
بنفشه سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 16:31

کجایی تو ؟؟!!؟!!؟!! زنده ای؟!!
بقیه نوشته هات کجا رفته؟! هااااااان؟!!!!

فرشته سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 14:51

سلام، واسه منم بعضی وقتا اینجوری میشه اینقدر به خودت بدبین نباش

به خودم؟ عمرا به دکتر بدبینم واسه من توطئه کرده

بنفشه سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 08:43

اممممممم الان چی بگم!
من میتونم نظر بذارم اونجا!

هرجا دلت میخواد نظر بذار هرکیم هرچی گفت فقط بگو دلم میخاد

مهسا دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 23:01 http://khatere70nurse.blogfa.com

با اینکه هدفت از وبلاگ ی چیز دیگ بود ولی وبلاگ خوبی داری کلک!!:

الان خوشحالی دست منو خوندی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد