منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

زی زی

دیروز سوار تاکسی شدم که یه مسیر کوتاه رو برم یه پسر جوونی توی تاکسی بود که شاید 20 سالشم نبود با خوشحالی میگفت حکم جلب یکیو گرفتم دارم میرم سروقتش تازه موقع پیاده شدن 500تومن داد به راننده گفت بقیش مال خودت مهمون من امروز مسافرم نزن!!!!!!!!!!!!! قیافه راننده

اخه کل مسیر کرایه اش 600 میشد منم ریز ریز میخندیدم اخه به جوگیری جوونای تو بود پسره!!!

خاطره از زیزی

قیافه من


قیافه زی زی بدذات

سر صبحی هم یکی یه حال اساسی به ما داد

طرف زنگ زد یه قرارداد خوب تلفنی با هم بستیم و فورا کل مدارک رو واسم فکس کرد الان نشستم دارم پولام رو میشمرم

راستش یه رازی بگم بهم بخندین تا دلتون میخاد

من قلک دارم

بعله قلک دارم

مگه چیه دلم میخاد

تازه بعضی وقتا زیر میز کارم قایمش میکنم

یه قلک کوچیک گلی

میدونین صد میلیون سال هم که بگذره من حس میکنم پول تو قلک برکت داره

اینم عکس قلکم

اخه راستش من میخام یه چی بخرم پولام جمع نمیشه واسه همین هر روز هرچی اضافه تو کیف پولم میمونه سرازیر میکنم تو قلک شاید باور نکنید یه بار با پولای قلکم یه سرویس طلا واسه مامان خریدم

البت پولای زی زی رو هم کش رفته بودم همش بهش میگفتم دارم پس انداز میکنم وقتی قلک رو پیشش شکستم تا یه ساعت میخندید باور نمیکرد من قلک دارم فک کرده حساب پس اندازی چیزی دارم

خدا شاهده پول تو کیف من به بانک نمیرسه اگه بخوام تو حساب خودم بریزم

بدبختانه هرچی بخام خرج خودم کنم یا واسه خودم باشه رو نابود میکنم مگر اینکه معامله باشه یا اینکه بترسم مامان دعوام کنه

اصلا پول گریزم

استادمون میگفت بعضیا پولدارن و بعضیا ثروتمند

پول دارها فقط پول دارن و ممکنه توی وضعیت خیلی پایین زندگی کنن و فقط پول رو دارن

اما بعضیا هرچی دارن نمود پیدا میکنه یعنی ثروت رو برای رفاه خودشون و اطرافیانشون خرج میکنن

من هیچ کدوم نیستم

من پول پخش کنم

نظرات 12 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 14:41

ناری جون گفتم یک وقت ناراحت نشی حرفایی که نوشتی کلا کپی کردم اونایی هم که دست لعنتیم خورد حذف شد رو توی پاسخت نوشتم !

عزیزم این چه حرفیه اختیار داری
دلم میخاد درباره زبان بدن خیلی چیزا بگم اما شک دارم به درد کسی بخوره

مهسا پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 12:47 http://khatere70nurse.blogfa.com

وای ناری از دست تو!
کفم برید بخدا ،دقیقا همونی بود ک گفتی!!
یک مرکز ادم شناسی. بزن،
به جرات میگم یک دونشم اشتباه نگفتی
حتی اینکه گفتی اگه بخاد زیر ابی میره،حتی اینم قبول دارم خوبشم میتونه بره!!
بابا تو دیگ کی هستی دست شیطونو بستی
کاش خصوصیش نمیکردی دوست دارم بقیم مثه تو هرچی میخان بنویسن
دوباره بنویسش ناری

حالا ببین چه اصراری میکنه از من پیرزن چه انتظاری داری؟ من الزایمر دارم حرفای دو دیقه پیشم یادم میره

مهسا پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 12:31 http://khatere70nurse.blogfa.com

آخه چون میخاستم راجبه بنیامین بنویسم گفتم تصویر ذهنی ازش داسته باشین!
ناری خصوصی نکن پیغاماتو من تایید نمیکنم اگه نصیحت یا چیز خصوصی باشه حواسم هس

نیست خودم گیجم میترسم واگیر باشه
چشم دیگه خصوصی نمیکنم

مهسا پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 12:19 http://khatere70nurse.blogfa.com

وای دختر تو دیگ چی هستی
دقیقا همونه ک گفتی خصوصی چرا زدی دوباره بنویس میخام بقیم مثه تو نظر بذارن

برو حوصله ندارم خودت کپی کن بذار
اگه یه عکس خوب بذاری همه زندگیشو برات میریزم بیرن این خصلت منه
هرکیو ببینم هست و نیستش رو رو میکنم معمولا کسی دوبار منو نمیبینه

مهسا پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 11:44 http://khatere70nurse.blogfa.com

عکس قلکتو نشد ببینم
ای جااان چ باحال!!!

بعله
هههههههههههه یکم مونده بود رمزتو تایید کنم علنی بشه

صبا پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 09:11

خوش به حالت
همیشه شاد باشی

بارک الله
ببینید بچم چقد خوبه دعای خوب میکنه
ایشالله هممون شاد باشیم گناه داریم حقمونه شاد باشیم ما ملت

ماهپری پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 04:47 http://mahpari.blogsky.com/

سلام به من سر بزنید منتظرتون هستم

چشوم

امین چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 23:19

سلام مجدد
من جالب مینویسم
لطف دارید از دخترا یاد گرفتم
از لینکای وب
آره خب این بلاگ اسکی بعضی وقتا شورشو در میاره
باختیمش به این روزگار ...باختیمش به این بلاگ اسکای

استغفرالله

نادم چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 15:26 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

پک زدن به سیگار هیچ معنایی ندارد الّا نوعی لجاجت با خود، و حتی لجاجت در تداوم ِ نوعی عادت.
عجیب ترین خوی ِ آدمی این است که می داند فعلی بد و آسیب رسان است، اما آن را انجام می دهد و به کرات هم. هر آدمی ، دانسته و ندانسته ، به نوعی در لجاجت و تعارض با خود بسر می برد ، و هیچ دیگری ویرانگرتر از خود ِ آدمی نسبت به خودش نیست.

نیست

محسن چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:41

قلک ما رو یاد نوستالوژی دوران کودکی انداخت .... انصافا هم برکت داشت

خداییش هیچ بانکی تو دنیا نمیتونه جای قلک رو واسه من بگیره
خودم اقتصاد خوندم میدونم بانکا چه بلایی سر پول مردم میارن

بنفشه چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:06

بخند دیگه
حیف که خودم اجازه دادم

امین چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 12:44 http://over.blogsky.com

سلام
عکس قلکت رو نگذاشتی که یادت رفته لینکش رو بزاری روی نوشته و تگش کنی

نمیشه دارم سعی میکنم ولی این بلاگ اسکای خیلی بی تربیته و لجبازه هرکار که میخای برعکسش رو انجام میده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد