منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

مهسا

ای مهسا ای مهسا ای مهسا

مشهدی اینقد بی احتیاط؟

بچه بهت گفتم رمزی بنویس حالا ببین چند روز نبودما دیدی فی لتر شدی؟

ببینم چرا باید فیلتر بشه؟

اصلا این فیل تر خودش از قیف خودش رد میشه؟

امیدوارم یه روز دست از این کارای مسخره بردارید

میگه یه مدیر مدرسه ای داشت صفحات زشت یه کتاب مفید رو قیچی میکرد که بذاره توی کتابخونه مدرسه

دخترش اومد بهش گفت بابا اینکار فایده نداره

مدیره پرسید چرا؟

دخترک گفت اخه کسی که این صفحه های خالی رو ببینه خودش تو ذهنش تصورشون میکنه به جای اینکار صفحه های خوب ومفید بساز و کنارش مطالب این کتابو بذار

حالا هی این فیله تر کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
بنفشه سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 13:01

کتابه یعنی چیا داشته؟!

همین ببین واسه بچه هایی مثل تو بوده که قیچی اختراع شده

ارغوان سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 08:26

سلام عزیزم. اگه ازمهسا خبری داری بنویس توی وبت.
منم دارم دنبالش میگردم گفتم شاید شوهرش آموزشیش تموم شده وبش رو حذف کرده
آدرس جدیدی نداره؟
راستی قشنگ مینویسیا خانومی. یه ماهه میخونمت

نخیر این خانوم فیلتر شد

joseph دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 22:37 http://thelife7.blogsky.com

مطالبتون جالب و جذابه
آدم دوست داره هی بخونه
اما یه پیشنهاد براتون دارم
امیدوارم بدتون نیاد
بنظر من مطالبتونو کوتاه تر کنید و تعداد پست هارو ببرید بالا اینطوری بیننده های وبتون بیشتر مشتاق به این میشن که مطالبتونو بخونن و تا پایانش پیش برن
:)
یا علی

گردن من از مو باریک تر
چرا ناراحت بشم
سعی میکنم کم بنویسم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد