منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

فیل تراسیون

اصن این فیل رو اعصاب منه

من یه وبلاگی میخوندم به اسم چی نپوشیم واسه خانوم نگارا که خیلی خوب و مهربون سعی میکرد یه نکاتی رو بگه که متاسفانه نه خودمون و نه نزدیک ترین ادمای دور و برمون یا متوجهشون نمیشدیم یا اینکه اصلا فکر نمیکردیم رعایتش مهم باشه

اون وبلاگ منو مرتب و به روز کرد من یه دخترم با شخصیت پسرونه ولی بعد اشنایی با اون وبلاگ واقعا چیزای خوبی یاد گرفتم

واسه همه ادمای کوته بین دنیا متاسفم و امیدوارم همینجور تو تحجر خودشون بمونن تا بمیرن

نظرات 2 + ارسال نظر
samahir دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 14:52 http://samahir.blogfa.com

سلام ناری جون مطالبت خیلی جالب ومستند من دوست دارم اما چرا کم کاری شدی دختر

بسم الله

سارا شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 00:47

سلام
خیلی بامزه مینویسی
منم همسن شمام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد