منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

یکی بیاد

یکی بیاد سر منو بذاره رو شونه هاش بهم بگه اروم باش

یکی بیاد بهم بگه تو مسئول نیستی

یکی بیاد واسم یه لیوان چایی بیاره بگه دستت درد نکنه

یکی به من بگه خسته نباشی

یکی بگه میتونی بری استراحت کنی بقیش با من

یکی منو دریابه 

دارم داغون میشم له میشم

ای مردم که در ساحل بساط دلگشا داید یک نفر دارد میزند دست و پای در اب

این روزا زی زی داره عروس میشه و ناری انگار یه جوریشه


نه این مال سختی مجلس نیست 

مال حساسیت کارم نیست

مال قراردادهای نیمه تمومم نیست

مال تسهیلات درخواستیم نیست

مال پولای تسویه نشده نیست

مال فیش و فاکتور و سند نیست

این مال کارای تموم نشدنیه عروسی نیست

این مال دل بی صاحابمه





خدایا  من هیچ کس رو ندارم 

هیچ کس

تو بهم ظلم کردی قبول کن

این مسئولیت واسه من زیاد بود




به اندازه همه بشریت تنهام

نظرات 4 + ارسال نظر
بنفشه شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 15:33

چه خبره؟!! چه خبر شده؟! این همه کولی بازی واسه چیه هوم؟!

خودتی
دلم میخاد
پس چی دلم گرفته اصلا همتون بیایین لوسم کنین نازم کنین

mona جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 10:16

سلام دوستم!!!!!!!!ای جوووونم،بمیرم!!خسته نباشی گل دختر!تنها نیستی جونم،ی نگاه بالا بنداز!عززززیزززم!خیلی دلم میخواست دستتو بگیرم بگم دوستم بیا بشین خستگی در بیار!یکی این جاس ک ازت دوره اما دوست داره!یکی ب اسم مونا!

عزییییییییییییییییییییییییییییییزم

افسانه سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 22:44

عزیزم حق داری مسولیتت خیلی زیاده
بیا سرت رو بذار رو شانه من و از هرچی که بخوای حرف بزن تا از این دنیا و روزگار دله پرت خالی بشه
بوس

هیییییییییییییییی هی

sadeh سه‌شنبه 11 شهریور 1393 ساعت 22:34 http://azari66.blogsky.com/

چرا تنهای انقدر ادم هست یک دوست پیدا کن واسه خودت
مگه خدا وجود داره؟

نه فک کنم بعد افریدن تو استعفا داده رفته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد