منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

تولد

بنفش از تولد نوشته مگه من چی کم دارم که ننویسم؟

 بعله زی زی هنوز شرشو نکنده بره  تازه تولدشم بود 15 شهریور

یعنی مصیبت ها

واسش تولد گرفتم توپ

البت گریش گرفته بود

با رفیق فابم رفتیم کیک سفارش دادیم فرستادیم کافی شاپ بعدم  یه کلاه بوقی مسقره ههههههههههههههه

خلاصه رفتیم یه تیکه کیک  ساده به قیمت 1400 تومان هم خریدیم روش سه چهارتا شمع گذاشتیم زنگ زدیم زی زی و  همسر تشریف اوردن کافی شاپ

گفتیم چون عجله ای بود وقت نکردیم تدارک ببینینم واسه همین اینارو واست خریدیم که دور هم یه جشن ساده بگیریم

جالوب اونجا بود که صاحب کافی شاپ(رفیقمه) اونقد طبیعی بازی کرد که زی زی داشت گریش میگرفت چون اومد گفت خانوم..... ببخشید میشه کیکتون رو قایم کنین اخه واسه کافی شاپ ما زشته

یعنی رسما زی زی گریه میکرد همش

به من میگفت اخه چرا؟ من کی گفتم تولد بگیر حالا این چی بود نمیشد یه کیک بخرین

منم میگفتم اخه همه جا شلوغ بود فردا تولد امام رضاست شیرینی فروشیا غلغله بود 

بعدم با رفیقم خیلی طبیعی سفارش قهوه دادیم و تا سفارشمون اماده شه همینجور با دست شرو کردیم از گوشه کنار کیکه خوردن 

دیگه دوبار زی زی عصبانی شد پاشد که بره اینقد که شوهر واسه جمع کردن ابروریزی ما  یه سکه  تمام بهار از جیبش دراورد و گفت این کادوی منه میخواستم بعدا بدم ولی حالا میدم 

زی زی با حالت غمناکی به من نگاه کرد 

و با صدای بلند گفت نخیر من کی تولد خواستم 

منم گفتم پس کادو تو بگیر و برو و دوستم یه گلدون خالی نارنجی گنده رو اورد و دو نفری با تشریفات بهش تقدیم کردیم

اصلا اوضاعش دیدنی بود 

که

 پسرک کافی شاپی با سفارش ما و یه کیک گنده رسید که روش نوشته بودن67 

بعدم گفت سال تولدتونو از فیس بوک برداشتم براتون یه کیک اورم که ناراحت نباشین 

زی زی متعجب و متاسف به من نیگا کرد اخه فک میکرد اینا از سفارش خود کافی شاپه واسه اینکه ابروی ما نره اوردن 

که یهو دید روش نوشته

زی زی جونم کیکتو ببر تولدت مبارک 

کیک بریدن همانا و رسیدن به کادوی تولد همانا

نمیگم چی بود

ریا میشه

فقط بدونین از دیروز از بس منو بوسیده 

هر دودقیقه باید صورتمو پاک کنم بس که تف مالی شده

شوهر کردنش هم باشه یه روز بیکار بودم بیام تعریف کنم الان کار دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
.. چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 02:22

عجب فیلمی!

بنفشه یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 16:35

حالا کادوت چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود!

اخه ریا میشههههه

بنفشه یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 16:34

آاااااخی! خدا شفا بده!
مبارک باشه!
تولدی که من رفتم قشنگتر بودددددددددددد! اییییش!
از دستت راحت شد شوهر کرد نه؟!

اره اخ جون از دستش راحت شدمممممممممممممم
تازه سهم ارثشم یادش رفت بگیره هههههههه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد