منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

ازدواجججج

فهمیدم عشق و ازدواج یعنی چی

عشق یعنی اینکه خیلی یهویی به یه وبلاگ برسی که مطلبش خیلی بگیردت و بعد همه وقتتو بذاری که بخونیش حتی اگه هوارتا کار عقب مونده داشته باشی بعدم هی یواشکی و قایمکی و تند تندکی بیای ارشیوشو بخونی

ازدواج واسه وقتیه که وبلاگه رو میبری تو علاقمندیات و میذاری اونجا و هی روزای اول هر روز  و روزای بعدش هفته به هفته و بعدها ماه به ماه سر میزنی که ببینی چیزی نوشته یانه

اما هیچ وقت مزه اون سه روز و دو شبی که واسه پی بردن به محتوای کل وبلاگ داشتیی ارشیوشو زیر و رو میکردی یادت نمیره

هی دیر به دیر مطلب میذاره گاهی هم خیلی خنک

بعدش عشق کهنه میشه و کهنه

یه روز که میخوای بوک مارکهات رو مرتب کنی طلاقش میدی به همین راحتی

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 13:15

من متوجه نشدم

سارا سه‌شنبه 18 شهریور 1393 ساعت 00:00

ناری جان من یه خورده رکم
ناراحت نمیشی بهت یکی از عیباتوبگم؟

من سرتا پا عیبم
بوگو بگو

بنفشه دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 11:24

کلاً یعنی چی!؟ به کی ربط داشت؟!

ها

افسانه دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 00:47

ای گفتی، گل گفتییییی

قابل توجه بنفش خانوم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد