منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

زیارت

شیش هفت ماهی میشه که حرم نرفتم

یه وقت میرم نزدیک میبینم خیلی زائر اونجاست یا ترافیکه از دور سلام میدم و برمیگردم

میترسم یه روز این نعمت نزدیکی حرم از دستم بره و حسرت بخورم

خدا میدونه که اینکه میگن تا امام رضا کسی رو دعوت نکنه طرف نمیتونه حرم بره راسته البت ممکنه بعضیام پررو باشن برن ولی خوب معمولا یه توفیقی نصیبت یشه میری والا مثل من هرروزم از زیر حرم رد بشی و هفت ماه نری حتما یه مرگی هست دیگه

کوچه ما خیلی ساکته مگه اینکه ساوین و سارا بیان این دوتا بچه تبریزی هستن و پدرشون تو کار فرشه و فقط تابستونا میان مشهد که برن حرم و اینجا خونه دارن

البت یه موقع هایی هم باباهه میاد خوب چون خانواده نیست و حتما دلش میگیره یه خانوم خانومای خوشمزه هم با خودش میاره

به من چه

به هرحال من که فضول نیستم.

اصلانم کاری ندارم هیچم من به خانوش نگفتم که این اشناهاتون که وقتای دیگه میان هم تبریزین؟

هیچم من نگفتم اهه من فکر کردم اون خانومه که با اقا محب میان خواهرشونن

به من چه به من چه به من چه

امروز به جز سرو صدای ساوین و سارا و جیغ و داد مامان باباهه هم بود

من نگفتم که زن داره که

به من چه

فک کنم امام رضا حق داره منو راه نمیده خونش

نظرات 5 + ارسال نظر
simin یکشنبه 6 مهر 1393 ساعت 13:10 http://simin68.BLOGFA.COM

نترسیدی؟خب صیغه اش بوده و محرم
اشکال نداره خوووووو

سارا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 11:07

خوب کردی گفتی و خانمه رو آگاه کردی :||
چه بی شرم :|
چون گفتی همین روزاش که امام بخوادت ;)

خاموشت بودم :)

من حاضر بودم در ازای افشا کردن این قضیه فحش بشنوم
از اینکه در حق یه زن ظلم بشسه متنفرم

دوست عزیزو فرهیخته گرامی ناری
از شما برای شرکت در سومین جشنواره مجازی کتابخوانی و همچنین پذیرفتن همکار افتخاری، جهت کمک به اجرای این برنامه دعوت به عمل می آید.

اون فرهیخته رو خوب اومدی

صبا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 09:47

سلام. من همیشه وب قشنگتو میخونم و شخصیتتو دوست دارم. همین دیگه.
ایام به کام

فک کن
مرسی رفیق خیلی باحالی

افسانه یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 23:39

ای بابا از دسته این مردا، خدایی بعضی هاشونو فقط باید انداختشون تو زیزمین پر موش تا همه جاشونو گاز گاز کنن که دیگه خیانت نکنن

بابا اقا محب که خیانت نکرده
فقط از حق قانونی خودش استفاده کرده
متاسفانه کاری از دست ایدا برنمیاد(اسم خانومش)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد