منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

طفلک من که نمیدونه کجاست

نمیدونم توی این همه نوشته تونستم روح سرکش و داغونم رو نشونتون بدم یانه؟

این روزها روی جنبه منفی ذهنم نشستم و دارم با سرعت 120 تا میرم اونم توی جاده تاریکی که مجازش 60تاست

ناری طفلک من خیلی بهم ریخته است

ناری هدف نداره

نمیدونه این همه سال داشته چیکار میکرده

ناری فهمیده نه درس خوندن نه کار کردن و نه داشتن و نداشتن

هیچ کدوم هدفش نبودن

ناری یادش نیست واسه چی بدو بدو میکرده

عذاب وجدان یه چیزی که نمیدونه چیه داره ناری رو خورد میکنه

غم شده رفیق دم به دم ناری

ناری ناری ناری

تنهاست

امروز توی شرکت نفت عصبانی شدم! اره ولی اینبار با سرعت وحشتناکی اومدم خونه توی راه هم تلفن رو برداشتم به داداشم و مامانم حرفای بدی زدم!!!!!!!!!!

من زیادی جلو رفتم زیادی مسئول شدم زیادی کارا رو جدی گرفتم

زیادی باور کردم

من زیادی اعتماد به نفس دارم

من بزرگتر کوچیکتر یادم رفته

من!! یه بچه سر مامان خودش داد کشید

اونم به خاطر یه کارمند احمق از خود راضی

فقط چون میدونم توی این اداره های لعنتی نباید به کارمندای خر عقده ای نفهم یکی بدو کرد

سر مادر عزیز خودم داد زدم

این روزها بی صبر شدم

این روزها زیادی تکلیف تعیین میکنم

زیادی مسئولیت قبول میکنم

زیادی بی تربیت شدم



نمیدونم چم شده معملا اینطوری نیستم اما خوب یه جایی مشکل داره من یه مرگم هست مطمئنم




نظرات 9 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 21 مهر 1393 ساعت 20:19 http://mehrdad1530.blogfa.com

همینکه این چیزها برات مهمه یعنی اینکه ادم با اخلاقی هستی

سماهیر یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 23:27 http://www.samahir.blogfa.com

سلام ناری جونم ..مواظب خودت باش وبیابرامون بازم.از خودت بنویس

[ بدون نام ] شنبه 19 مهر 1393 ساعت 23:20

الوووووووو
کجای ناری
باباپستی چیزی
یه خبری ازخودت بده دختر
انشالله بهترشدی
بعععععله من مطمئنم بهترشدی چون تودوست قوی خودمی

شیرین امیری جمعه 18 مهر 1393 ساعت 12:26

میفهممت
جای خالی یه چیزی که باید باشه و نیست
تازه این حس ممکنه بعد عاشق شدن وازدواج هم بیاد سراغت
حتی بعد بچه دار شدن
اینقدر که وادارت کنه تو سی و پنج سالگی بری دوباره درس بخونی

مریمی جمعه 18 مهر 1393 ساعت 00:46 http://ghesseye-delakam.blogfa.com

ناری
آروم باش.

مونا پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 11:50

سلام دوستم،ناناسی یکم ب خودت بیشتر برس،ب نظرم فقط خیلی خسته ای همین!!!!

فاطمه پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 10:34 http://www.sepidehman.blogsky.com

منم خیلی وقتا مثل شمامی شم

سارا پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 01:34

سلام ناری جان بابابیخیال چت شد یهو؟شایدچون زی زی نیستوتنهاشدی ایجورشدی هان؟ بنظرم بروخرید کند یامثلایه کتاب که همیشه دوس داشتی بخون یامثلا مدل موهاوابروهاتوعوض کند یاهمچین کارایی نبینم غصه بخوریا باریکلا منتظرپست جدیدت هستم قربان تو شب بخیر

.. چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 02:28

سخت نگیر خانم، هرچند وقت یکبار آدم خودش نیست، تعادل و انسجام ایجاد کردنیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد