منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

مامور دولت

من به جرم توهین به مامور دولت رفتم یه جایی

هههههههه

توهین چی بود؟ جوجه

اره جوجه همین موجود جذاب جیگر مامانی

جریان رو ولش کنید ولت و امپرش هم مهم نیست فقط مقاومت رو بچسبید حالا انصارالله یا حزب الله چه فرقی میکنه؟

پرت و پلا میگم؟

نه بابا شکنجه کجا بود با بیل نکوبیدن توی سرم فقط یکم رفتم استراحت اجباری 

نظرات 4 + ارسال نظر
سها یکشنبه 5 مهر 1394 ساعت 21:56

ناری جان سلام
من از اون خواننده های خاموش وبلاگت هستم.
این مدت واقعا نگرانت شده بودم و همش دعات میکردم که اون اتفاق برات نیافتاده باشه.
من باور داشتم که ناری دختر قوی ایه و میتونه از پس این چالش هم بر بیاد.
ناری جان مطمئن باش روزهای خیلی خوب هم در راهه.

متشکرم ببخشید که خیلیوقته نبودم

زبله شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 10:37 http://lee-aad.blogsky.com/

ولی فکر کنم با بیل کوبیدن سرت چون خیلی وقته که نیستی..

تقریبا درست فکر کردی زبله جان
ببخشید که بی خبر گذاشتمتون

پدرام یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:41

ای بابا

موافقم

سارااا2 یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 09:40


خودت که از این استراحتا به خودت نمی دادی مگه اینکه اینجور مجبورت کنن

یه استراحتی کردم چل ستون چل پنجره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد