منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

باز اومدم بنویسم اینطوری ادم خل میشه دیگه. روابط اخیر روی اعصابم تاثیر گذاشته انگار

یه سال نمینویسم بعد یهو  روزی دو سه بار مینویسم چرا گفتم دو سه بار؟ چون دلم میگه یه بار دیگه هم برمیگردم

کاری ندارم که ملت به اینستا و تلگرام مهاجرت کردن

کاری ندارم که اینجا رو کسی میخونه یا نه

با خودم کار دارم

واسه خودم مینویسم

حالت خوبه ناری؟ عقلت سرجاشه؟ نکنه داری به بیماری مغزی خاصی دچار میشی؟ یهو خل تر از اینکه هستی نشی؟

امروز خانم خوش تیپ قوم و خویش برگشته میگه 5 کیلو اضافه وزن داری !!!!!!!!!11

اخه خواهر من  ، جنابعالی بگو من با 167 قد نخوام 65 کیلو باشم پس اون دل و روده لامصب رو کجا جا بدم؟

بعدم اومدیم سر این سن 30 مریض شدم کسی که نیست پرستاری منو بکنه یه  چندرغاز چربیم نداشته باشم توی اون وانفسای مریضی اب کنم که از گشنگی نمیرم؟

خوب میشم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
خرابات نشین شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 17:42

سلام
خیلی قلم خوب و زیبا و جذابی داری
حیفه دیگه ننویسی.حتما ادامه بده.
اما حقیقت اینه که الان با ورود شبکه های اجتماعی دیگه سایتها و به خصوص وبلاگها به حاشیه رفتن.خود من با اینکه وبلاگنویس بودم ماهها بود وبلاگها رو ندیده بودم.الان هم خیلی اتفاقی اومدم نت و وبلاگ شما رو دیدم.بهتون پیشنهاد میدم حتما یک کنال تو تلگرام بزنید و به نوشتن ادامه بدید.
اگه دوست داشتید آدرس کانالتون رو برام ایمیل کنید تا منم عضو بشم.خوشحال میشم.
بازم میگم قلم روان و دلنشینی دارید.ان شاالله نویسنده خوبی بشید.موفق باشی

وای خدا باورم نمیشه یک داره از من تعریف میکنه مرسییییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد