منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

یه بشر

باورم نمیشه یکی اینجا رو چک میکنه که واسش مهمه که من مینویسم 

همه ادما فقط یه نمونه ازشون تو دنیا وجود داره حتی اگه با تمام قدرت سعی کنن شبیه یکی دیگه باشن

جل الخالق اونوقت بعضیا دوست دارن کارایی بکنن که تک باشن که البته اینم میشه جزو ویژگیهایی که اونا رو از بقیه متمایز میکنه.

اما وقتی که تو اصلا شبیه هیچکس نیستی  واقعا لازمه که کار خاصی بکنه؟

البته این تفاوت ها باعث نمیشه ما احساسات مشترکی رو تجربه نکنیم تزه به شکل وحشتناکی قشر یا گروه یا تعداد خاصی از ادما یه احساس مشترک رو  دارید و من اینو وقتی فهمیدم که دوستم گفت کارم توی این دنیا تموم شده. اصلا حس بدرد بخور ندارم. و در یک حرکت انتحاری گفت: من ترجیح میدم یا جای تو باشم یا بمیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

جل الخالق مجددا...... بهش گفتم سعی زیادی نکن چون منم همین حس رو دارم . گفت: تو  خوشبختی و ناشکر>>>

گفت من  شغل ندارم  تو داری. من خیلی بیکارم تو نیستی. من چاقم تو نیستی.

گفتم خوب در واقع من شغل مستقلی ندارم و زیر پرچم مادرمم اما تو حق انتخاب داری. من کارای زیادی هست که دوست دارم که انجام بدم اما نمیتونم.من پوستم به خوبی پوست تو نیست و در ضمن گفتمم که جفتمون شدیم دوتا ادم  الکی خوش مرفه بی درد...

من توی بچگی روزهای سختی داشتم  پدرم ورشکست شد و زندگی خیلی بهمون سخت گرفت تا حد نداری نداری نداری

اما حالا سرپا ایستادم گاهی ارد میدم اما  مطمئنم مشکل منو ورفیقم اول از همه  سندرم سی سالگی هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد