منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

اشتباه

شده یه کار اشتباه بکنید خودتونم بدونید بقیه هم ببینن اما دقیقا ندونید کجای کار اشتباس؟

من نمیدونم چه اشتباهی کردم اما همه انتظار دارن کارمو اصلاح کنم. نمیدونم دیروز سر چی قرار اومد به امروز اونم با حضور مامانم.

مامان وقتی شنید یکم ناراحت شد گفت دوست داشتم خودت تمومش کنی. اما خوب طرفم انگار خوشش نیومد از پیشنهادم یا از نحوه ادای پیشنهاد از چی؟

زی زی نظری نداره اما میگه بلند حرف میزدی و یکم هیجان زده . به خودت مسلط باش. نمیدونم، در کل خوب بود ولی به مرحله نهایی نرسید باید بیشتر بهش فکر کنم.

نمیشه برم از خود فروشنده بپرسم؟

امروز جمعا میریم شرکت. فک کنین نهارم پختم که ببریم اونجا منو مامان و زی زی بخوریم . حالا که خونواده نمیاد من میرم . چه جوری توضیح بدم درباره شرکت که لو نره چیه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بنفشه جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 20:41

فکر کن من باره اوله اومدم اینجا کلاً از هیچی هم خبر ندارم؟! الان تکلیف چیه؟! نمیشه یه خلاصه ای از خودت واسم رو کنی؟!

به نام خدا ناریا هستم 27 سالمه از سنین حساس مشکوک به انتهای جوانی و ابتدای چل چلی. متاسفانه هیچ نادونی حاضر نشده گنج گرانبهایی مثل منو خوشبخت کنه . به همراه خواهر نیم قلوم زندگی میکنم . پدر تشریف بردن اون دنیا مادر هم مشغولیات جانبی البته شغلی دارن. عشق کله پاچه ام. در این پست شما یکی از خود درگیریای منو مطالعه میفرمایید

محمد جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 20:34 http://downloadhozeh.ir/

سلام
آره ایشونو میشناسم ولی من فقط صحبت ایشونو درمورد شیطان پرستی و اینجور چیزا شنیدم ولی در مورد امامت چیزی نشنیدم ازشون. شما میتونین اگه ما رو قبول دارید اون چیزایی که ایشون میگن از من بپرسین تا بهتون جواب بدم
ولی بنای کلی بر اینه حرف هرکسو شنیدید اگه خلاف روایات و قرآن و عقل نبود حرفش درسته یا می تونین از یک نفر که قبولش دارید سوال بفرمایید تا مطمئن باشید
موفق باشید

خوب یه روند تاریخی گفت درباره ازمون قبول ولایت توسط ولی معصوم و خیلی زیبا اونو از پیامبرها شروع کرد و رسوند به امامت و درباره امام علی گفت تا زمانی که از ایشون نخواستن خلافت رو قبول نکرد چون ولایت امام معصوم یه نعمته و اگر ما پسش بزنیم اونا اصرار نمیکنن و ...
کلا با حال بود میخواین ادرسشو بفرستم ؟

محمد جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 14:26 http://www.downloadhozeh.ir/

با سلام
وب شخصی خوبی دارید.اما آخرشم نفمیدم دقیقا چی شد

به به خیلیمرممنون
اگه خودم میفهمیدم به بقیه هم توضیح میدادم. یه جاهایی از مغزم گیر داره ریپ میزنه بخصوص توی ارتباطات اجتماعی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد