منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

فصل کار

فصل اوج کار ماست

مامان کلا غیب شده و خواهرجانم داره مث اسب عصاری کار میکنه و من گاهی شبها تا ساعت 11.5 مشغول سرکشی و کار وغیره هستم صبح هم بعد از سحری نمیخوابم

خدایا پوستم خراب نشه خواهش میکنممممممممممممممممم

عروسم وبلاگشو بسته وبلاگ ماتوکی هم نمیتونم نظر بذارم اخه میخواستم بهش بگم ابجی اوین رو بده به من تا برم دنبال کار خودم حالا که مامان من نمیشی

بعدم بگم اگه ادمای پیر نمیمردن که من و تو واوین الان جا نداشتیم به دنیا بیاییم بابای من بابای ماتوکی و حتی خود من زندگیمون تاریخ انقضای دنیایی داره بعدش این محموله به صورت خودکار شروع به نابودی میکند.

خدایا میشه به من پشتکار بیشتری بدی؟

دارم ماشین رو عوض میکنم از جیپ به نیسان پیکاپ

چیه مخندین ؟

به دخترا نمیخوره؟

چرا بابا

اگه یه دختری دیدید که پشت جیپ نشسته یه نقاب افتاب گیرم داره رنگ ماشینش هم یه جورایی ابی و عدسی هست درست دیدید ابجیتون بوده

ولی حالا اگه یه نیسان پیکاپ گنده وحشی دیدید که مث سگ گاز میده خود خودشه عقده سرعت داره

خواستگار نازنیم داره میپره و ما وقت نمیکنیم یه جلسه بذاریم درباره من صحبت کنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
بنفشه سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 16:49

مگه کار شما چیه؟!!!!؟!!؟ از بین نری یه وقت! چرا پول درآوردنتو نمیگی! والااا!
دختر مگه رانندگی هم میکنه؟!

دختر بیل میزنه کارگری میکنه اب حوض میکشه
دختر بذا مال مامان من باشه جرات داره کار نکنه والا
ما سر گذر وامیستیم بار میبریم و اینا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد