منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین
منه منه من

منه منه من

هاهاها دارم تمرین میکنم من باشم فقط همین

خواستگار جان

چرا یادم رفته مورد به این مهمی و چشم کورکنی رو بهتون بگم؟ واقعا چرا؟

خداییش خوشگل نیست ولی قد بلند چهارشونه مردونه استیناشم تا میزنه وایییییییییییییییییی معیارای ازدواجو حال کنین

تا الان چند بار خواستم برم دم شرکت یا سوله شون خرشو (یقه شو )بگیرم بندازمش پشت ماشین ببرم عقدش کنم حتی با همین نیت فوت نامه بابامم گذاشتم تو داشبورد . ولی چه کنم چه کنم که اسلام دست و پای منو بسته

ننه بدبختش شونصد بار به ننه من زنگ زده فک کنم اخرش بیان خواستگاری مامان

هر دفعه هم میگیم چشم اخر این هفته . اخر هفته هم یا بار میرسه یا بار یه قبرستونی گیر میکنه

یا خر بزرگی میاد باید یکیمون بره یا سفر فوری پیش میاد نمیشه

خداییش اصلا دیگه خجالت میکشم برم شرکتشون فاکتور گیری یا هرکار دیگه ای عروس محجوب رو حال میکینین؟

ولی یکی دوبار تو ورودی شهرک دیدیمش از شانس یکشنبه صبح مثل اسکولا زدم به یه ماشین که داشت پارک میکرد که چیزی بفروشه خاک تو سرم  باباش منو دید. حالا اینهمه ما شاخ شکستیم فیل هوا کردیم یه بار نبود  اد الان که یه خبطی کردیم عین چی پیداش شد . بعد دید من کفری شدم گفت دخترم شما برو من درستش میکنم.در جواب تعارف مام گفت شما خانمی خوبیت نداره اینجا بمونین

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یعنی اینطور خانواده شوهر ناموس پرستی دارم من

تازه بعدش به خودم گفتم عهه مگه من خانومم؟!!!! اگه بدونه این خانوم چه غلطایی که نکرده  ههههههههههههه

فعلا ذوق مرگم

به غرعان اگه ننه ام نجمبه این زن بگیره خون به پا میکنم

نه من شوهرمو میخام  نههههههه

تازه اگه بگم لیسانس ردیه میخندین؟

خوب اقامون ترجیح داده به جای درس و دانشگاه واسه اینده من پول دربیاره بعله

حالا نه که خیلی عرضه خرج کردن دارم

بهرحال من شوهر پیدا کردم اخ جون اخ جون

خدایا نیاد اینجا رو بخونه خوب خاک برسر بشم

نظرات 7 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 23:04 http://khatere70nurse

هه هه،استیناشو تا میزنه رو خوب اومدی!!!

حالا اگه پاچه هاشم بده بالا مهم نیست

بنفشه شنبه 21 تیر 1393 ساعت 16:39

خــــــــــــــــــــــب حالا! ریـــــــــــــــــا میشه ها!
ضمناً تا وقتی که نگی چــــــــــی خوندی کارت چیـــــــــــه دیگه نمیام نظر بذارم واستا!

ریا نبشه کارشناس ارشد اقتصاد هستم
البت کارگر سرگذریم خو

مهدیه جمعه 20 تیر 1393 ساعت 17:38 http://maho-asemon.blogfa.com/

مریمی پنج‌شنبه 19 تیر 1393 ساعت 19:20 http://ghesseye-delakam.blogfa.com

سلااااااااام.من برگشتم.
شما رو هم ادیدم! (یعنی اد کردم!)
خوشحال شدم که توی وبم دیدمت.ادرستو گم کرده بودم.


سلام دوست عزیز
اگه شما به دنبال کسب درامد از اینترنت هستین حتما به وب من سر بزنین
کسب درآمد تنها با کلیک کردن روی بنر
بدون نیاز به سرمایه برای شروع کار


http://clicks-money.mihanblog.com/

sep!deh چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 16:26 http://lahzehayesepid.blogsky.com/

سلام ...

یه ختم بسیار مجرب هست، هرکس گرفتاری داره انجام بده، ایشالا مشکلش حل بشه.

امروز (چهارشنبه)، فردا (پنج‌شنبه)، پس فردا (جمعه)

هر روز 1 بار جوشن کبیر رو بخونید.

هرچی به اذان مغرب نزدیک‌تر باشه بهتره اما تا قبل اذان باید تموم شده باشه.

یعنی بهتره که دیگه تا الله اکبر اذان رو گفت دعا رو تموم کرده باشید.

یکی از دوستانم گفت که خیلی مجربه.

التماس دعا، منم دعا کنید ...

نادم چهارشنبه 18 تیر 1393 ساعت 16:17 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

روی من شرط ببند
تمام "دل" ها را رد کرده ام
چشم بسته این قمار را می برم
دوست داشتن تو..
دلیل که نه...!!!
دل می خواهد...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد